Beyzaok12345 Aç gitmeniz gerekli .. Aslında hemşirenizin size anlatması gerekiyordu orada bi kopukluk olmuş :/ İlk baş açlık şekerinize sonra içeceği içtikten sonra ( tabi sizden eczaneden almanızı isteyecekler ) kan veriyorsunuz .. gerekli görürlerse dozu arttırıyorlar .. tekrar içiyorsunuz ve bi süre bekleyip yine kn veriyorsunuz .. kısaca böyle :)