CiselSozen Kızlar sancılarınız ne kadar çıkıyor? Benim var mı yok mu anlamıyorum. En son 35 te 60 larda idi. Doktorun yorumu sadece harika bir nst sonucu dedi. Yani son iki gündür dazla kasılma ve fazla aşağı vuruş hissediyorum. Sizin sancılarınız kaç çıkıyordu da Doğum yaklaştı dendi?
Mucizemsinseenn CiselSozen bende bugün tam 37+0 oldum dün 60 a kadar bazen vurdu nst de düzensiz bugün de belim de çok ağrı var anlayamiyorum karnimda ağrı yok sertleşme var acile de gitmedim sancıları takip ediyorum