Bvbkcans seni o kadar iyi anlıyorumki benimde bir düşüğüm var şuan 11+4 günlük hamileyim dün ağlama krizine girdim hem içimde kötü bi his var diye hemde şişkinliğimden dolayı sonra eşimle biraz dışarı çıktık yürüdük az da olsa rahatladım.. hep bi korku var içimde kalbi durduysa diye Allah korusun😓 birde ben trombofili hastasıyım her gün kendime iki kez iğne vuruyorum progestan proluton kullanıyorum bütün tedbirleri aldık sıra teslim olmakta.. Rabbim bizlere bağışlasın emanetlerini inşallah🙌🏼 Belirtilere gelince herkeste aynı olmaz örneğin biz görümcemle aynı dönem hamile kaldık ben mide bulantısından kıvranırken onda tık yoktu sık idrara çıkma durumuda genellikle 11 den sonra açığa çıkıyo, şuan mutlu olmalısın çünkü çok sık idrara çıkarsan enfeksiyon riskinde artar😊