Sumeyra19 Arkadaşlar ne olur yardımcı olun cok stres yaptım bugün çalışamaz raporu almak için doktora gittim bebek 2 hafta önden gidiyor dedi nstden bakmamız lazım dedi sonra nst de sancı cıktı düzenli çatı olman lazım dedi çatıdan muayene oldum acıklık yoktu tekrar nstye aldı az cıktı sancı ama ben hiç bişey hissetmedim sadece geriliyodu ama sanki bebek toplanır gibiydi dedim böyle oluyo sadece dedim o kasılma işte dedi eve yolladı eğer sancın yine öyle kasılman olursa direk gel yatış dedi ben nasıl anlıcam hiç anlamadımki nedir bu
Rzlgln534 Sumeyra19 32.hafta erken değil mi canım evde bol bol dinlen iş yapma yat em azımdan bir kaç hafta daha geçsin
Duygu_lu Sumeyra19 korkma canım Pazartesi Doğum yaptım bende 38+3 de benimde kasılmalarım vardı Bebek karında sert toplanıyor sancı çıkıyordu dinlen zaten bebeğinde gelişimi öndenmiş korkma yani birşey olmaz o artık büyümüş annesi zamanında kavuşun
Sumeyra19 Rzlgln534 dinlen dedi zaten bana hiç bişey hazır değil onları hazırlamam gerekecek cok korkuyorum ya
CiselSozen Sumeyra19 nst cihazında bir kalp atışı bir de sancı sayı oranı var. Ondan dolayı sormuştum
Sumeyra19 CiselSozen valla hiç bakmadımki anlamıyorum diye 3 ayrı yerde vardı sayılar biri 140 larda kalpti sanırım diğeri bi 18-20-30 filan oluyodu bi diğeride 90-80 civarıydı
Sumeyra19 Duygu_lu evet evet ben dedim sertleşme oluyo işte dedi o kasılma dedi bana ama böyle hani içimden kayar gibi oluyo sonra toplanıyo bi yere bazen mide altımda bazen tam ortada filan
Ceyceya Sumeyra19 benim de aynı şekilde oldu dinlendim hep, sonra 35. Haftada yine sancı çıktı. 1 gece hastanede yattık durdular sancıları magnezyumu günde 2 ye çıkardı doktorum bir de progestan verdi. Şimdi 37+3 haftalığız bekliyoruz..😊
Mucize_istiyorum22 Bnde 34 de kasılma çıkmıştı doktor sancin kanama olursa suyun gelirse acile gel demişti 10 gün sonra doğurdum
Duygu_lu Sumeyra19 korkma canım kocaman Bebek dimdik duramaz içimde sık olursa bakarsın gidersin bendede çok olan birşeyd sen önlemini al tabi bak şimdi kucağımda minnoşum daha 4 günlük teyzesi ve aynı karnımdaki gibi totosunu topluyor 😂 Allah sanada nasipmetsin
Ceyceya Sumeyra19 evet o bende de bu ara sık var yarın kontrolümüz var bakalım ne çıkacak, insan ne olağan ne değil bilemiyor da 🙊
Ceyceya Sumeyra19 bence sen yine doktoruna Danış kafana göre kullanmamanda fayda var benim bir de ciğer geliştirici yaptılar bebek için..