Yel_alpy geçmiş olsun bende kullandım bir hafta kadar 4 sa 1 tane alıyordum ama bende aksıne sısen el ayaklarım ındı kullanınca el eklemlerım acıyordu resmen onlar gectı sadece baş agrısı ve ellerımın rengi acılmıs gıbı geldı bılmıyorum artık bıraktım sımdı düzeldi