YaseminY Yaaa.. çok üzüldüm canım. En kısa zamanda saglikli bi gebelik geçirip bebegini kucagina alirsin insallah.. Şu kimyasal gebelik olayindan ben de korkuyorum. Cunku etrafta cok duyuyorum. Benim suan ilk denemelerim. Allah hepimize hayirlisini versin.