Bibis Merhaba güzel anneler ve anne adayları 😍 hic merak edip internetten cin takvimi üzerinden çocuğun cinsiyetinin tahmini sonucuna baktınızmı😅 sağlıklı olsun allahtan gelen bas üstüne 🙏🏻 insan ister istemez merak ediyor 😅🙈 ben bakınca gördüğüm su 2020 erkek yılı 🤷🏻♀️ Yapıp tutturan oldumu ?
Zuleyhaaslan Bibis Tabiki hayırlısı olsun ama insan merak ediyor 🥰🙈 ben de yaptım kız çıktı Nisan bebeği olucak 👼🏻
Sweetblonde88 İkiside erkek dedi gercekten erkek. İlk gebeliğimde de çin takvimi tuttu. Rus takvimi yoktu o zaman yada ben bilmiyordum.
SevgiIbrahim Rus cin japon takvimi kiz dedi. Oglum 1 yasina gircek goren kiz sanio Erkek deyince pesi kiz diyolar Ama oglum olcak yine 🤣. Inananlardandim ama artikk hicbiseyee inanmiyorum. Yok tatli yok eksi yok takvimmis 🤣 hepsi boş.