Deletedmom00170 kız doktorumun numarasını almadım ki bi devlete bi özele gidiyordum numara alma gereği duymadım hiç. hani öyle çok ağrılı bi sancıda değil acaba yalancı doğum sancısı mı bu haftalarda olurmuş hep zaten sancılar sıklaşırsa koşarım hemen hastaneye