Deletedmom0190 Kızlar 13+5 ikizler. Bugün yeşil sümüksü akıntım oldu bu normal mi, içinizde yaşayan var mı böyle bir şeyi?
Ebru9360 Deletedmom0190 cnm ben 13+2 haftalik hamileyim hamile kaldgmdan beri hep yesil akintim oluyo enfeksiyon dediler test yaptirdim temiz cikti doktorum hamilelikte olur dedi ama sen yinede enfeksiyon testi yaptir derim
Deletedmom0190 Ebru9360 aslında vardı enfeksiyonum ama sonuçları gösteremiyordum çalıştığım için izin almam biraz sıkıntı oluyo diye ama yarın gitcem tekrar en iyisi hatırlatayım doktora. Teşekkür ederim 😊