Bsraylmz Arkadaşlar kullandığınız memnun kaldığınız uygun aynı zamanda kullanışlı göğüs pompası markası önerir misiniz
Hilal53 Bsraylmz Ben lansinoh elektrikli kullanıyorum aşırı memnunum, sanada tavsiye ederim . Zaten alacaksan kesinlikle elektrikli al manuel alma bu surecte zaten yorgunuz bide elimizle yapmak daha yorucu olur.
zcolak Bsraylmz canım bende daha almadım ama elektrikli tekli lansinoh almayı düşünüyorum. Hiç negatif yorum okumadım ürün hakkında.
Ozgehasan Elektiriklilwr güzel ama pahalı oluyor baya manuel ler de güzel olan var ben bebedor almıştım 8 9 gün kadar kullandım şükür fazla kullanmadım ama isimi gördü elin yoruluyor ama esin yardım edebilir. Sanırım 70 80 tlydi yanında ben ayriyetten saklama poseti de aldım 103 mu 113 mu ne tutmuştu (içinde saklama poseti var ama adet az di 5 poset bide gogus pedi vardı avantaj olarak biberon da var)
BuluttSecil Bsraylmz inanın herkes herşey söylüyor. Şarjlı olsa belki dediğiniz doğru olabilir ama sonucta elektrikli.gücü prizden alıyor