Annesini küçük yaşta ve kanser gbi bi illet yüzünden eriyip gittini görmüş , o kucuk yasta hastanelerde kapılarda koridorlarda kapıların arkasında çağresizce hem bişi anlamayıp hem de cok sey anlamış.. beklemenin acı verdiğini görmüş biri olrak malesef ki bu yazılara çok üzüldüm😞 daha öncesinde bir sorununuz yoksa elbette ki hormonlarla alakalı olabilir. Herkes farklı yaşıyor hamileliği. Kimi herşeyden sıkılıyor bısı yapmak ıstemıyr kımı daha enerjik kimi sinirli kimi cok duygusal . Kımseyi yadırgamamak gerek.
Ama bir problem varsa konusun istemsizce yaptığınızı belırtın kesinlikle. Hormanlardan bole ya dıye onun arkasına sığınmayın. Kımsenın kalbını kırmayın heleki annenizin... Allah var kayınvalidem cok iyi kadın herseyime kosar eder severımde . İçinde fesatlık kotu dusunce hıc yoktr. Ama kndı annenız gbı yıne de malesef olmuyor bu bı gercek . Ne guzel yardım destek etsin işte size.
Çünkü mezarına gidip anne ben evleniyorum anne ben evlendim anne ben hamileyim anne bak bu torunun demek cok zor oluyor. Allah sabrını verıyor zamanla nasıl dıyım hafıflıyor alışıyor gbı oluyorsunuz ama hiç bir zaman geçmiyor o sızı😞😞😞
O yüzden hayatınızda sevdıklerınızın kıymetını bilin onlarda sizin. Bısı ansızın yapmıs olabılırsınz ozur dıleyın af dıleyın Konusun anlatın . Onlarda aynı şekilde. Çünkü kimin ne zaman bu diyardan göç edeceği belli olmuyor malesefki hayatın en en en en tek gerçeği..