Bsra_sezer Arkadaşlar 40.haftamıza girdik ilk defa çatı muayenesi yaptırdım eve geldikten sonra kanamam oldu hemen doktorumun yanına gittim muayeneden dolayı olduğunu söyledi aynı durumu yaşayanlar var mı varsa ne kadar süre sonra Doğum gerçekleşti yardımcı olur musunuz??
Yegino Bsra_sezer bende de 37. haftada oldu muayeneden sonra lekelenme şuan 38+3üm henüz bir şey yok doktor muayeneden kaynaklıdır dedi 🙂
Sirincili :) lekelenme olabilir canım normal, beni geçen hafta muayene etti 39duk, 40 olduk ama Doğum başlamadı tetikler diye zorladı hatta ama açılmam yok nişan yok sancı yok. Yarın son muayene, sezaryen olabilirim bakalım hayırlısı
gizemmm Bende de kanama olmuştu. Sonra azaldı ve kesildi. Sancılarım başladı ama sancılarım da kesildi. 2 gün sonra sezaryen oldum. Hiç açılmam olmadığı için
Bsra_sezer Bende de kanamadan sonra sancı oldu ama sürekli değil şuan hiç bişey yok sanırım gelmek istemiyor😂