Bsraermis8
İyi birşey mi acaba ? Biraz tedirgin oldum nedense.
Cananne
Tedirgin olacak bişey yok, bence çok tatlı bişey , zamanla dışardan da kalp atışı gibi gözlemliyceksin, dünyanın en güzel hissi 🤗🤗🤗💕💕
Psikologaylinaydogan
Benim de 33.4 gün içerisinde defalarca hıçkırıyor bu çok sağlıklı bir şeymiş araştırmalarıma göre bir çok nedeni varmış bunlardan bazılarını paylaşayım içiniz rahat etsin 😌
*İçgüdüsel olarak nefes alıp verme egzersizi yapan bebekler bunu yaparken amniyotik sıvı ya yanlışlıkla yutarlar. Bu sıvı nedeniyle diyaframın kasılması durumunda ise bebekler bu kasılmayı ve sıvıyı hıçkırığa bağlı olarak atarlar. Bu gibi durumlarda bebek hıçkırarak sıvıyı dışarı atar
*Anne karnında bebeğin fazla hıçkırıyor olması doğum sonrası emme refleksinin daha güçlü olduğunu göstermiştir.
*Hıçkırık aynı zamanda diyaframın da gelişmesine yardımcı olan etkenlerden bir tanesidir