Nuraslanklc 22 haftalığız bebek hep sağda duruyor yamuk duruyor karnım hareket vs herşey sağda zaten 19 haftadan beri böyle ama büyüdükçe dahada belirgin hale geldi🙄 sağda büyüyp kalmaz dimi böyle yamukmu kalır hep olan yaşayan varmı
sssherlock Nuraslanklc benim de sol alttaydı çoğu kez 15 haftalıkken falan sonra değişti hatta heryerde maşAllah korkucak bse yoktur canım umarım doktor kontrolünde bi bahset istersen
BlsnMhmtKvc Nuraslanklc fazla dert etme sonra yeri kalmayınca gelicek ortaya bnmde oleydi ama şuan artık pozisyonunu da aldı hala ayakları popo sağdan vuruo solda bişey hissetmem pek hep sağda 😉
Leylaacl Nuraslanklc benimde erken o haftalarda hep sol tarafima toplanirdi sonradan tek tarafa sığmiyor zaten mecburen diger tarafada gecicek 🤣 saglikla alınkucaginiza
Nuraslanklc sssherlock 1 2 defa da toplandı böyle sert oldu o taraf 👀 aslında endişe ettiğim birşey yok karnım böyle komik duruyor daha büyüdükçede böyle yamuk kalır diye korkuyorum😂
Nuraslanklc Leylaacl ayy iyi bari 😂tamam anlıyorum yeri rahat ama 😅bende şöyle düzgün bi göbiş görmek istiyorum🤣🤣 Allah razı olsun inşallah cümlemize 🥰😘😘
Nuraslanklc BlsnMhmtKvc oo Allahım kurtarsın Rabbim kolaylıkla sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah😍