srfnr Cok sukur banada yazmak nasip oldu suan oglum.1.5 aylik Son haftalara geldik herhafta kotrole gittim doktor heran gelebir dedi ama gelmedi😁 son kontrolde nts ve cati muahnesi yapti o gercekten zormus canim cok acidi eve gidene kadar agladim.2 cm aciklik var dedi yarin gel dogur dedi bi panil oldum doktor baska bi gun verdi o gune kadarda dogabilir ama dedi. 2 gun oncesinden nisanim geldi ama sanckm hala yok doktorumu aradim geleyimmi diye sancin yoksa gelme dedi.2gun sonra yatis icin gittik hastenye 9buuckta girdim dogumhaneye once nts cekti sonra tekrar cati muaynesi 🙄 once yeni bi ebe vardi oyapti anliyamaynca emektar ebe geldi tekrar bakt oda cok acidi benim rahmim.gerideymis onun icin benim cok acidi.hala 2 cmdi lagma yaptilar oda berbat biseydi 😖 cok.tuhaf hissettim sanki cok tuvaletim var gibi ebe tuvalete gondermedi ama artik dayanamadim giiim sonra sanciyi taktilar yarim saat filan hic bisey hisstemedim bende diyorum bundanmi korkuyorlar doye 😁 meger oyle degilmis 😟 zaman gectikce o kadar zorlanmaya basladimki artik deli gibi bagirmaya balasim surekli sanci gelio gidiyo ebe hareket et diyo.ama ben nefes zor aliyorum cok susuyorum su vermiyorlar eltim geliyo yanima esim gelio sakinlestrmeye calsiiyo ama yokk ölcem burda diye bagryorum sezaryana alin beni diyorum kimse beni dinlemiyo 😁 ebe gelip gidip muayne artik yalama oldu biyerden sonra hisstmedim bile suyumu patlatti oda igrencti😁 filannn derken 3 saati buldu ensonunda ebe geldi hadi kalk dedi dogum.odasina kipildicak halim kalmadi zorla kalktim.gittim.. Catala yatrdi biseyler yapti yine parmakladi sancin gelince ikin dedi var gucumle ikindim en son doktor geldi kafasi gorunuyodu arti son bilez ilinmam gerekiyodu catalda halatlar vardi onlari elime doladim son kez nefes aldim ve ikindim o sirada ebe karnima bastrdi o an patlicam sandim cok kotuydu bebegimde artik dogdu tertemiz dogdu 😊 onu aldilar hemen silip giydirdiler bende ona bakiyorum cok tuhafti sonra yanagima koydular hemen sustu sonra doktor bebegin esinide cikardi ve dikis atti 3 dikisim vardi sonra odamiza ciktik iste 😊 ben pek guzel anlatamadim ama siz anlamissinizdir insallah allah herkese kolaylik.versin ne kadr kolay oldu desemde zordu ama annelik cok guzel allah hak eden herekse versin hepjnize hayirli dogumlarr 🙏 he bide ben dogumdan hic bizaman korkmadim sizde korkmayin ki bebeginiz hemen gelsin yoksa o korkar dogum zor olur 😊
Anneyimki Hayırlarla güzel günlerde saglıkla büyütün inşallahhh... Ne güzel 3 saat. Maşallahh size 👏👏
dvran22 Ahh kızım duy sesimi gel artık vallahi yaa😂😂 Uzatmaları oynamak nedir .. ALLAH hayırlı evlat eylesin canım İnşaallah bizde hayırlı bi şekilde kucağımıza alırız❤❤❤