Berkos Arkadaşlar 12. Hafta doktor folik asit bırakalım multivitamin e geçelim dedi.. Multivitamin kullanımı önemli midir birde bu marka hı kullanan var mı Ocean mummy ?
Mudurehanim Berkos ben kullanıyorum benimde doktorum o haftalarda oceans mummy e gecirdi beni 30+3 üm hala kullanıyorum
Mudurehanim Berkos evet ben memnunum cunku içinde alman gerek tüm vitaminler var zaten bebek gelişimi için veriyor bircok doktor yan etki falan olarak bende birsey yapmadı onun dısında magnezyum ve demir ilacı da kullanıyorum ben canım
Efesevim Dün doktorum banada yazdı ocean mummy içine bakınca bütün vitaminler birarada baya içime sindi
Serapynr Bütün haftalarımı enerjik geçirmemi sağlayan vitamin ben çok memnunum Doğumdan sonrada kullanmayı düşünüyorum bir kaç ay