dvran22 Kızlar bugün tam 40+0 olduk Bebeğin suyu hareketleri herşeyi iyi, Açıklık var mi diye muayene edildim ama ne sancı, ne bi açıklık var ne de bi yumuşama yani gerçekten doğuma dair hiçbir şey yok, doktorumda ne yapalım dedi bende bilmiyorum dedim😥😥 O da dedi ki seni normal doğurtmak istiyorum bu yüzden haftaya perşembe saat 9 da gel tam 41 haftalık oluyorsun o gün, suni sancı vereceğim ortalama 8 saat boyunca eğer açıklık falan olmazsa seni sezeryana alacağım dedi ..Bende tamam dedim ama hastaneden çıktığım gibi bi ağlamaya başladım anlatamam ..ne diyorsunuz hicbir şekilde açılma ve sancı yokken suni sancı alsam mi yoksa kendimi yormadan sezeryan mi kabul etsem ..suni sancı ile açıklık olur mu😓😓
Merveyoruk dvran22 Canım bende bugün tam 39+0 ım. Yarın kontrolüm var doktorum büyük ihtimalle bir hafta daha bekleyelim diyecek 40. Haftama kadar umarım sancım olur olmazsa suni verelim derse kabul etmeme taraftarıyım o kadar sancıyı çekip de doguramazsam yanıma kar kalacak normal sancının kaç katıymış 🙄 Direk sezeryan isteyeceğim şimdilik fikrim bu 🙏🏻 Hayırla kurtaralım hepimiz inşallah 🦋
Elfeylldhn dvran22 bende 40. Haftada gittim ayni sekildeyim seninle ne acilma ne sanci 😑 41 e kadar bekleyelim dedi bu cumartesi cagırdı ama ben suni sancı alma taraftarıyım cunku bebegimin basi kanalda rahim agzina inmis dedi hersey yolunda giderken sezaryeni seçmek istemedim tabii sezaryene karşıda değilim aksi bi durumda hemen dönerim🤷🏻♀️
dvran22 Merveyoruk amin inşaallah canım bende ondan korkuyorum zaten 8 saat boyunca suni sancı alıp hicbir şekilde açıklık olmazsa o çektiğim sancı yanıma kalacak 😔😔
Mucize_istiyorum22 Merveyoruk kızlar yanlış düşünmeyin suni şancı bildiğiniz kadar kötü deil bnde cektim her kadın çekiyor o acıyı ve doğuruyor sizin ne farkınz var onlardan kendinize guvenin başarabilirsiniz
Serapefe4 Merveyoruk siz bilirsiniz tabi ama bana suni sancı verdiler 3 kere sancım oldu 4.sancıda çataldaydım ve sancıyı alıp doğum yapmam yarım saat sürdü benim doğumum kolay oldu o yüzden gerekli diye düşünüyorum suni sancıya çünkü 8 10 saat kendi sancımla kalmaktansa suni sancı alıp yarım 1 saate doğum yapmak daha kolay tabi herkesin doğum hikayesi ağrı eşiği farklı Allah bütün hamilelere kolay doğum nasip etsin inşallah
dvran22 Mucize_istiyorum22 canım inan kendime o konuda güveniyorum herkes yapmış bizde yapabiliriz diye ama bi yandan da acaba o kadar sancı çekmemize rağmen ya açılma olmasa ve sezeryana alınırsak, çektiğimiz sancılar boşuna acı verecek gibi🙄🙄 birde 41.haftada artık açılma olmaz mi ya suni sancı bile alınsa illa açılma olması lazım sonuçta hafta baya ilerlemiş oluyor 😞😞
dvran22 Serapefe4 amin inşaallah canım birşey sormak istiyorum Açıklık olmadan mi suni sancı aldınız acaba
dvran22 Elfeylldhn yaa senin bebiş yine kendini doğum kanalına bırakmış Benim kız kendini yukarıda bırakmış ve çok rahat olsa gerek aşağıya adam akıllı bi baskı yaptığı bile yok😅
dvran22 Mucize_istiyorum22 inşaallah canım😊😊iyi düşünelim Rabbim iyi ve hayırlı olanı nasip etsin inşaallah hepimize
Serapefe4 dvran22 hayır doktora gittiğimde 8 cm açılma vardı yolda doğuruyormuşum ben ama hiç sancım yoktu inşallah yine öyle olsun doğumum diye dua ediyorum 🤣
Elfeylldhn dvran22 resmen popomun ustune oturamiyorum baya baya inmis ama gelmiyor oylece duruyor iste 😂
dvran22 Elfeylldhn ayy ciddi misin😂😂demek kanala inince öyle oturma problemi oluyor Benim kız sağolsun kanalın yolunu mu bulamıyor anlamadım ki bi inmedi gitti😂😂😂
dvran22 Serapefe4 ayy canım süpermis yaa😂😂bir kereden 8 santim ne demek, bunun için özel birşey yapmadın dimi kız doğru konuş Veya bi belirti var miydi o 8 santimi nasıl hissetmedin az daha dursan evde doğururmuşsun😂😂
Serapefe4 Evet yarım saat daha gelmesen evde doğururdun dedi doktorum 🤣🤣🤣 hiç bişey yapmadım yürüyüş sadece oda hergün bile değildi
dvran22 Serapefe4 yaa demek ki açılacağı varmış ki açılmış baksana yürüyüşû bile düzenli yapmamışsin ..bence herşeyi akışına bırakayım bende Çünkü olmuyor gerçekten ne yaptıysam