LeylaCan Hay ağzın bal yesin 😄benim de erken Doğum riskim var ki artık riski geçtik haftamızı doldurmaya çalışıyoruz bebiş baya baya aşağıda plesanta eski zor kilo alıyor bide yumuşamamız var aceba diyorum bu kadar hızlı ve aceleciyse kolay mı gelecek yada tam aksine gününde gelmeyeceği için suni sancıdan başka yolum yok mu zor mu gelecek kafa da deli sorular 😄