Kubra5847 37 haftalığım böyle bişey yaşamadım bir bilgim yok bendede enfeksiyon vardı ama lekelenme falan olmadı 9günlük fitille geçti doktorunla iletişimde ol risk varsa sezeryanla alırlar haftan kötü değil 36 dan sonra zaten prematüre sınırını aşmış oluyor bebekler