Momof2child Artik bende anne olmak isdiyorum.her ay buaydir oldu artik diyorum sorasi husran NE YAPMAM GEREK ACABA OZEL OLARAK.DOKTOR BUDEFA ARTIK KOVAR GIBI OLDU HICBIR SORUN YOK DIYE.AMMA ESIMDE AZCIK SPERM HARAKETLIYI ZAYIF PROBLEM DIYIL DEDI.7AY ONCEDE KURTAJ OLDM
Damla2557 Momof2child sanırım durumumuz aynı. Bende 1 kez kürtaj oldum eşimde ileri hareket problemi var. Bende çok üzülüyorum. Bu ay çatlatma iğnesi oldum ama ağrım sızım hiç bir şeyim yok
Momof2child Minikmucizem18 hayir canim 2aydir kurtajdan sora yumurtalarm duzene girdi her ay ulturasona giriyordm.Ovulasyoni oyle izliyordm
Minikmucizem18 Momof2child instagramda birgebeningunlugu sayfasındaki ovulasyon testleri çok iyi doğru günü gösteriyor ben onlarla hamile kaldım
Badevehande Minikmucizem18 ben hiçbirşey hissetmedim sonrasında kanama çok oluyor ona uzun ped lazım o zaman da acı çekmedim
Momof2child Minikmucizem18 hayir canim Anestezi ile oldum ben ama kurtaj sorasi insan bi bosluk his ediyor en aci veren o ALLAH HIC BIR ANNEYE YASATMASIN
Badevehande Ben kürtaj olduktan 1yıl 7 ay sonra hamile kalabildim hemde ilkini ilk seferde kalmıştım. Sabır canım Allah zamanını biliyor geleceği gün en doğru zamanda geliyor bebişler sanada ablamada en kısa zamanda versin Rabbim inşallah ❤️
Momof2child Badevehande INSALLAH CANIM BEN DE DUGUNDEN 2AY SORA KALDM 1 AY KORUNDUK KORNMASAK BELKI O AY KALRDM KISMET
Momof2child Damla2557 dokror 7ayada kadar bekleyn dedi Olmasa asilama yaplr amma ben bi 7ayda nasi beklerm diye dusnuyorm INSALLAH ALLAH SABR VERIR
Nurr Momof2child stres yapma derim ne zaman stresi bıraktım ozaman ilk bebeğime hamile kaldım tabiki rabbim bilir birde bir sonraki adet tarihinizden 14.15 gün sayın o gün ilişki deneyin derim rabbim en hayırlı zamanda nasip eder inşallah
Sghslove Momof2child inşallah her şey gönlünce olur içini ferah tut bende çok denedim tüp bebekle hamile kalabildim rabbim hepimize evlat versin sağlıkla. 🙏🏻