Ozgeferzyaa Blgee valla bende sikinti var zaten tansiyon hastanede filanda yattim 36 haftaya kadar kalsalar iyi olu diyor ama ne olur bilmiyorum hemen.hemen ayniyiz size soyledimi
Sidelya Bir kızım bir oğlum oldu. Ben oğlumun adını Siraç koydum. Peygamber efendimizin sıfatlarından biri nurlu nur saçan demek. 😌