Bence birazda kendi kuruntumuz hanımlar biraz herşeyi oluruna bırakın ararsa arasın aramazsa aramasın çok da takmayın sanmayın ki herkes 44lük herkesin var bi derdi ama etrafa göstermiyor hamilede olunca kadknlar biraz daha fazla ilgi istiyor bizimkilerde ayni İnan’ ki bazen eşim hiç aramaz akşam gelince. N’aptınız bugün falan der mesela baya aklına geldik derim oda valla işler çöl yoğundu bugün falan der bide magza anlıyorum işlerin yoğun olmasını o nedenle sorun yapmıyorum sizde biraz hamilelik hormonlarınıza sahip çıkın 😂😂 ben ilk oğlumda yaşadıklarımı duysanız aklınız şaşar hem hamileliğim hem lohusalıgım yanı herkes birtakım şeyler yaşıyor ama evlilik bu tabi çok kötü şeyler olmadığı sürece ayakta tutmaya çalışmalıyız yapacak bişey YÖK herşeyın bir zorluğu elbet var üzmeyin kendinizi