hunerirem Kızlar aranızda tokluk şekeri 89 çıkan var mı ? Açlık 79 glukozu içtikten sonraki şeker değeri 89 🙄 biraz fazla düşük sanki Doktora gidip göstereceğim bilgisi olan var mı diye sormak istedim :)
hunerirem Aysmnv35 eczaneden glukoz aldırıyorlar limonlu soda gibi tadı içiliyor yani sadece onu içip 1 saat aç kaldığınız için mideniz bulanabiliyor biraz hassas bir bünyeniz varsa yanınızda birisiyle gidin ama kolay yani düşünülecek bir şey değil canım