Feyzasebin1996 canım dişinde eğer ki iltihap falan varsa antibiyotiksiz geçmwz benim dolgulu dişim iltihap kapmış 4-5 gün uyku nedir bilmedim öldüm öldüm dirildim sonrasında dişçi RovaMycıne adında bir antibiyotik verdi doktoruma sordum kullanabilirsin dedi hamilelikte kullanılan bir ilaç istersen 9 ay boyunca kesintisiz kullan bebeğe zararı yok dedi doktorum karanfil yağı gargara hiçbiri bana fayda etmedi mesela. Bence çok geç olmadn yarın bir dişçiye görün çünkü iltihap çocuğa çok büyük zararmış. Birde günde 3 tane ve 8 saat aralıklı olmak şartıyla parol kullanabilirsin istersen serumunu da yiyebilirsin serumu daha çabuk etki ediyor ben öyle yapmıştım.