Momgirl 18. Haftadayım daha ama acayip bel ağrım oluyor ben gibi olan çözüm bulan var mı acep.masa başı çalışıyorum aslında ama haftasonu biraz ev süpüreyim ev işi yapayım akşamına iptal oluyorum adım atamayacak kadar çok ağrıyo
Superfreshlerim Momgirl belinize hep destek koyun, küçük bir yastık gibi, işinizde de bel desteği kullanın biraz rahatlatıyor boşlukta kalınca daha ağrılı oluyor, benimde bu hafta başladı
Tugbaztrk Momgirl süpürge falan yapmak iyicw mahvedıyo canım bende aynı haftalarda aynı durumdayım, belime yastık koymadan oturamıyorum. Beli desteklemek lazım yani, yarın doktor randevum var sorucam bende yzayım istersen konusunca
Feride24 Momgirl Ben hamileliğimi öğrendiğimden beri bel ağrısı yaşıyorum her geçen gün daha da artarak devam ediyo malesef . Ayrıca kız bebek bekliyorum cinsiyetle alakalı değil:) Doktorum kemik yapısıyla alakalı olabilir demişti belki de onunla alakalıdır.
Momgirl Superfreshlerim Bebeğimizin cinsiyet i erkek kime desem erkek gebeliklerde olur diolar da bel ağrısı için daha büyümesi gerekmiyor mu bu minniklerin
Momgirl Tugbaztrk Erkek kız farketmiyor galiba ben doktor a sordum normal olabilir diyo yorma kendini diyo ama nasıl olacak çalışan hamile olmak hakikaten zormuş
Tugbaztrk Momgirl ben de sordum bugun, ee olucak tabi dedi😂 parol içebilirmişiz bir de squat gibi hareketlerle bel güçlendirmen lazım dedi🤦🏼♀️ Ben şurdan şuraya gidemiyorum dedim😂
Momgirl Tugbaztrk Al bendende o kadar ağrı girince olduğum yerde kalıyorum uzanıp dinlenince geçiyor Nası beli güçlendircez ki acep
Feride24 Momgirl Bol bol yürüyüş yap demişti doktorum bana ama yürümek de zor oluyor bel ağrısı olunca
NRH Bende kız annesiyim 12.haftada başlayan ciddi derecede rahatsız eden bi bel ağrım var 20.haftadayım hala devam ediyor. Benim ki sağ bacağının sokumunda bi ağrı yatarken yürürken uzun süre aynı pozisyonda kaldıysam eğer pozisyon değiştiğimde ciddi ağrı yapıyor. Uzun süre kendimi dinlendirmeden ayakta kalırsam daha da şiddetleniyor hepimize geçmiş olsun hanımlar bende hala dinlenmek dışında çaresini bulamadım.
gzm1666 NRH suan yaşıyorum nasıl geçiyor biri söylesin kaldım böylece yatağımda kalkamıyorum hareket edemiyorum hareket edince saniyelik vuruyor kalçama ağrı :(