Halimearslan55 DilekBatman normal benimde maşallah 15-20 dakika buluyor doktora sordum gayet normal dedi gümde 5-6 kez hıçkırıyor 😊
DilekBatman İlk kez bu kadar uzun sürdü benimde yazık ya kuzucuklarımıza hıçkırmak rahatsız edici birşey 😞 teşekkür ederim 🙏🏻😊
Samsun55 DilekBatman benim şuan da kasıklarım da pıt pıt atıyo Gündüz de oluyo Arada bir 28+4 üm sizin nasıl nerede oluyo acaba
deletedmom01 Halimearslan55 nasıl biseey peki benim bebeğimde bu aralar baya hareketli nasıl Anlycamki.
Rusen123 Halimearslan55bi arkadas adina yazdigimi aciklamistim baslikta ama eksik cikmis Simdi gordum , ama Ona ragmen butun yazilarimda bi baskasi icin yazdigim gayet acik ... Iyi okuyun sonra yorum yapin lutfen
DilekBatman deletedmom01 aynı ritimde nabız alır gibi düşünün o hissedilen hıçkırık işte ☺ bebeğin normal hareketinden çok daha düzenli oluyor ayırt edebileceksiniz çok net bir şekilde
deletedmom01 DilekBatman arada oyle biseyler hissediyorum ama emi değilim 😊 Ama bu aralar hareketleri çok net bazen bi yerde toplaniyor hareket ediyor netlesiyolar zamanla😊
Samsun55 DilekBatman benim de sağ aşağı da oluyo genelde ama başka yerde hissedemiyorım hep aynı yerde olur mu ki
ozdenarda Zera_ER acaba bizim korktuguzmdami hickirikki benm asagida oluyo genelde yada solda mesela en som asagida oldu ben baya korkmstm pit pit asagi indi kizim.diye
ZeynepKara 17+2 haftalık hamileyim bugün sol tarafıma yatarken arka arkaya damar atması gibi bişey oldu sağ kasığımda 2 3 dk sürdü hıçkırığımı yoksa daha erken mi 🙈