Nur24can Doğum günüm belli oldu sezeryan olacağım bebegin iri oluşundan kaynaklı bütün duyguları bir arada yaşıyorum stresten nasıl o gün gelir. Bilmiyorum uzun sabırlı süreçten sona mutlu sona sayılı günler şu dünyada buna eşdeğer bir duygu yaşamadım genel anestezi istedim tavsiyelerinize soyleceginiz motive edici sözlere çok ihtiyaccim var 🌝
Muallimehanim Nur24can Yarın benimde fermanım okuncak 😂 Doktorumla kesin bişeye varıcaz artık. Eğer sezeryan olursam Ekimin 15 inde alıcak. Bakalım hayırlısı