Bernadmrk Kızlar 18+5 haftalığım... Doktorum 20. Haftada ayrıntılıya gel dedi 19+0den sonramı gitmeliyim.. 20+0dan sonramı gitmeliyim... Bide tetonoz kaçıncı hafta yapılıyor? Doktorum bununla ilgili hiçbirşey söylemedi. Sağlık ocağınada gitmiyorum herşeyimi doktorumda yaptırıyorum. Oda birşey söylemeyince kafam karıştı benim napmam lazım şuan 🙄
Bernadmrk Ultraslan40 hamilelik bitti ben bu haftaları Bi türlü anlamadım 😊 20+0dan sonra 21 olmuyor mu ben yanlış mı biliyorum.
Zuzum_20 Bernadmrk bu konuda bende bi anlam veremiyorum 22+2 yim şuan 23 haftalık diyende var 22 diyende kafam karısık 🙄😂
Tugbardm Ben 21 haftadayım doktorum hiç ayrıntılı ultrason istemedi. Kendi makinası çok iyi her gittiğimde böbreklerine kesesine kemiklerine damarlarına falan bakıyor acaba ondanmı istemedi. Bir sonraki randevum 24. Haftada tetenozda demedi ben anlamadım
Zuzum_20 Tugbardm benim de doktorum bakıyor renkli ile organlarına ama detaylı istedi pazartesi giricem ama daha tetonoz demedi ama tetonoz beni ürkütüyor neden bilmiyorum🙄
Bernadmrk Zuzum_20 çok zor ya ben daha önce yaptırdım kolum çok ağrımıştı ateşim falann çıkmıştı şimdi çok korkuyorum bende
Superfreshlerim Zuzum_20 doktorum aile hekimine kaydını yaptır onlar aşıya çağıracak dedi, kaydımı yaptırdığımda randevu verdiler