Mr1517 Mevre 36+1 Ne gelen var ne giden birde annem derdi sana çekersr erken gelir ben 8 aylığım eşimde öyle ama yok bizim kız içeride mutlu sanırım 😂🤦🏻♀️
Betuel11 Mevre 37+1 bekliyoruz oksapar kullanıyodum onuda bıraktırdı doktorum 37den sonra her an gelebilir diye tedirginim bekledikçe gelmiyorlar sanırım psikoloji buradada mı devrede acaba hiç beklememekde nasıl olucaksa 😔
irem01 39+2 bizim kızın da hiç niyeti yok gelmeye 🤷♀️ salı son gün dedi doktor bakalım ne olacak. bu kızlardan cekecegimiz var şimdiden belli oldu 😂😂🥰