Gamzekocaaga üsküdar anadolu hastahanesinde 265 tlye yaptirdim. Radyolojide Zuhal hanima. Cokta memnun kaldim herseyine dikkatle bakti renkli resim ve cd verip dosya hazirladi. Asiri bilgilendirmedi benim anlayacgim seyleri soyledi kotu birsey yok yine detaylari doktorun soyler dedi neticede oyle oldu gayet memnun kaldim :)