Kızlar selamlar👋🌺
30+0 haftalık gebeyiz bugün muayeneye gittik gitmişken doğum sonrası odalara tekrar baktık(daha önce bakmıştık)
Zam olaylarını gidenler bilir.
Suit oda gecelik 400 den 500 e çıkmış.
Normal odalarda kapıyı açınca yatak direkt karşında kalıyor hem misafirlerinle hem personelle burun buruna kalacaksın demektir.
Bir perde veya paravan koymamışlar hasta mahremiyeti düşünülmemiş suit oda tutsunlar gibi bir durum ortaya çıkıyor.
Kilitte yok kapılarda.
Allahın izniyle doğum yapacağız ve emzirme muayene dikiş üst değiştirmelerimiz olacak odaya gireni de geçtim koridordan geçenler bile rahatlıkla görebilir.
Katta ki hemşireyle uzun uzun konuştuk önerisi mail yazın dikkate alıp yaparlar haklısınız dedi.
Bu kadar üst üste zamları düşünüp yapan bir kurum bir perde yapmaktan kaçmaz diye düşünüyorum.
Lütfen sizlerden çok rica ediyorum bu konuya önem veriyorsanız medipol çamlıcanın kendi sitesinden bu konuyla ilgili hasta hakları bölümünden mail yazıp gönderin doğuma kadar fiyatlar ne olacak belli değil herkes suit tutmak zorunda da değil.Birlikten kuvvet doğar 🙏
hastailiskileri@medipol.com.tr adresine yazabilirsiniz.
Uzun uzun yazdım kusura bakmayın🤗