elifeyy Nasip olursa 34 haftamda dr kontr gidicem nst için bide o zaman sezaryen için gün veririr mi sorsam acaba bu haftada gün alan oldu mu ?
Mr1517 elifeyy Valla bilgim yok canım ama bana sormuştu doktorum ben normal düşünüyorum demiştim ona göre hareket ediyoruz şuan da
elifeyy Mr1517 benim ilki sezaryen olduğu İçin bi de erken d yatmaktan artık zaten evladım doğsada akıl hastanesine yatıcam gücüm kAlmadı dua da ediyorum ama gittiğimde artık bi gün dese kendimi iyi hissedicem
Mr1517 elifeyy Anladım canım öyle düşünme sen evladını kucakla kendine gelirsin hepimiz altın değerindeyiz can getiriyoruz dünyaya kolay değil bak ne güzel 2. Bebeğin öyle düşünme 🙏🏻❤️