Laloba kkmm ben beyhekim hastanesine gidiyorum Gülten Demirsoy doktorum ama konakta da İlknur hanımı baya araştırmıştım gerçekten iyi yorumlar yapılmış
Gmzli21 kkmm Özel hastane Olarak Adatip Dr. TUBA Düzcan ve Dr. FILIZ DURSUN Reyhan hanimda var onun da iyi oldugu söyleniyor.
ErnurBc Konakta yeşim varol devlete gideceksen mutlaka aslıhan kalkaymaz o kadariyi ilgili ki özele bin basar
2cocukannesiiii ErnurBc devlet hastanelerinde ultrason görüntüsü verilmiyor orda da o şekilde mi, kağıt israfı deyip vermiyor bazı doktorlar
Merve5467 2cocukannesiiii 4 boyutlu da gösterdi ve onunda resmini veriyorlar yani benim doktorum vermişti
ErnurBc 2cocukannesiiii veriliyordu ama son gittiklerimde verilmedi aklıma gelip sormadım da doğrusu ama o kadar para vermek anlamsız özele ben randevu bulamazsam özele gidiyorum
Denizay Adatıp Reyhan Hanım. Gerçekten bilgilendirici, işinin ehli. Hamileliğimin 3.ayında başlayan kaşıntılarım için bir sürü para verip kaç doktor gezdim. Çözüm bulamadılar, Sorunun ne olduğunu Reyhan Hanım çözdü. Diğer doktorların göremediği kistimi gördü, açıkladı, unutmadı, takip etti. Sormadan her konuda bilgi verdi, rahatlattı. Allah’ın izniyle doğumumu da kendisiyle yapmak istiyorum.