Agiri Doktor dedi kafası büyük ve gelişimi 2 hafta önde. Böyle olan var mi. Varsa ne yaptınız. Aklımda deli sorular 🙁
shdemir Agiri gelisimin önde olması iyi bisey canım bildigim kadariyla. Ama kafa buyuklugu icin bisey diyemiycem😒 doktorun bisey demedimi?
Ozgeaydogan Agiri Kafa büyüklüğü biraz da genetik bir durum. Ense kalınlığı normalse ve ikili test sonucunuz temiz çıktıysa bir sıkıntı teşkil etmediğini düşünüyorum. Benim de oğlumun kafası küçük doğdu ama cok şükür sağlıklı. Eger ailenin genetik yapısında bu varsa olabilir merak etmeyin.
Damlaveannesi Agiri Bugun doktor kontrolum var dı gittim bebegin kafası 2 hafta onde dedi kilosu 2.600 korktum ense kalınlıgı tesleri falan temiz çıkmıştı şükür 😊 Kan ve idrar aldı kan guzel çkmıştı idrarda enfeksiyon varmış toz verdi onu kullanıcam kafası için önemli bir sorun teşkil eder mi die sordum yok tesleri temiz genetikte var mi dedi var dedim tesler temiz çıktıgı zaman kafa büyüklü anneyle baba genetiginden büyük olur dedi bence korkulucak bişi yok canım 😍😊
Aysen Agiri canım Benimde 3hafta ileride kafa gelişimi ,bacak boyu da ileride başta bende endişelendim bu bir sorun mu diye ama doktorum sadece iri bir bebek olabileceğini soyleyınce kendime stres yapmadım. Bizimde babamız iri herhalde babasına çekecek diye düşünüyorum 😊Kendine sıkıntı yapma hersey Rabbimden🙏
YagmurTuncar Agiri benimde bebeğim 2 hafta önde ama herşeyle 2 hafta önde kafası demedi doktor iri bebekmi olacak dedim Hayır normal ya erken yumurtladin yada tam adet günü nü bilmiyosun dedi bna inş düzelir ya ne diyelim 😞
Hediyenaze Korkmana gerek yok canim benim kızıma kafası cok buyuk dedı doktorlar cok kilo alıyor diyen de oldu bende cok korktum hatta doğum esnasında korkudan nasıl dua ediyordum bır kucağıma verdiler minicik bır bebek 3 kilo doğdu sımdı ıkı yasında cok guzel bır kız bakan bırdaha bakıyor kafa boyutu da gayet normal doktorlar genel ölçülere bakıyor aynı durumu yengem yaşadı onun oğlu ıcın kafası cok buyuk down sendromlu olabilir dediler hamileliği boyunca ağladı ama yeğenim cok sağlıklı doğdu sen oyle şeylere takılma🙂
Lamelif Agiri benim oğluşum baştan beri öyle ben seviniyorum gelişimi ilerde diye sen niye endişelendin ?
Agiri Lamelif ya her şey olabilirmiş beyin gelişimi geride mi zeka geriliği olur mu diye. Biraz da internet mağduru oldum acikcasi🙁
Sabihay Agiri benim oğlum da 2 hafta önde. Hatta dün doktor koca kafalı olcak ama koca kafalı bebek daha iyidir boşver biz küçük kafadan korkuyoruz dedi, ki bizim genetik zaten hepimiz iriyiz, eşim de öyle😂 benden minyon bir bebek çıkmazdı zaten🙇♀️
Kedicikiz Agiri aynısını bana da dedi. Hiç bişi yapmadım. Babasıda azcık koca kafalı 😀 babaya çekmiş demekki dedim. Rahat olun.... çok yakın bir arkdaşıma kafası büyük normal doğum yapamazsın demişlerdi minicil bir bebek olarak dünyaya geldi usg görüntüleri herzaman doğru değildir.