Ekimmeselesi
Uygulamayı yüklediğimden bu yana hiç kimseyle gereksiz bir polemiğe girmedim elimden geldiğince bilgilerim doğrultusunda paylaşımlara yorum yaptım iyi bir katılımcı oldum. Ne hikmet ise sürekli olarak uygulamadan otomatik olarak çıkıyorum ve son olarak hiç bir paya yorum yapamıyorum sanırım bamladınız yada uygulamayla ilgili sıkıntı var yardımcı olur musunuz ?