zelis63 Mervecelen benimde haftaya Cuma belli olacak doktor dedi 2li testte neyse odur seninde ikili testte yüzde yüz demişse erkektir canm
Mervecelen zelis63 herkez böyle söylüyor ama değişenlerde oluyormuş onun için merak ettim ☺️ Teşekkür ederim tatlım saglıklı olsun bebişlerimiz gerisi önemli değil 🐣😍
Yldzeyll Guguk testte pApp -A yazıyor canım karşısında değer yazıyor üstünde mom yazıyor yüzde 75 oranda doğru çıkıyor değer 0.50 arası erkek 0.50 üstü kız olacağını tahmin ediliyor bazı doktorlar bu değere bakıyor
Eminemmm Yldzeyll ben hicbisey anlamadım papA yazısının karsisonda 1.95 yazıyor mom diye birşey yazmıyor bana aciklarmisin zaet olmassa
Minik_fasulyem Yldzeyll sağlıklı olsunlarda. Bide cinsiyeti değişmesin yeter. Çoğu kişinin değişiyomuş ondan korkuyorum biraz