Kaderlihasan Merhaba arkadaşlar 38. Haftadayım bu gün kontrole gittim doktorum amniyotik sıvının biraz fazla olduğunu söyledi başına böyle bişey gelen var mı bi sıkıntı yaratır mı çok korktum 🥺🥺
tugcakkn Kaderlihasan sıvı fazlalığının büyük bir zararı olmadığını biliyorm az olsaydı tehlikeliydi.zaten sizin zaman da baya ilerlemiş normal doğum mu bekliceksiniz ?
Smraa Kaderlihasan benim 32.haftadan beri fazla😅bi zararı yok şekerle alakalı olabilir diye şeker yüklemesi yaptık o da temiz çıktı bebiş biraz tombul diye olabilir dedi doktorum onun dışında kötü bişey demedi bana
gh2019 Benim de fazlaydı azaldı artık 38+0 dayım. Su fazla olunca bebeğin kanala girmesi zorlaşıyor sezaryen ihtimali artıyor onun dışında sorun yok demişti benim doktorum.