Gamseee Merhaba herkese iyi günler .. bu sabah sağlık ocağına gittim doktorum tahlil falan vermişti onları yaptırmak için şekerimi falan ölçtüler açlık şekerim 246 çıktı zaten anne baba şeker hastası normalde doktorum da her sabah akşam tokluk ölçmemi iştemişti sımdı korkuyorum ne gibi sonuçlar doğurur bilemiyorum üzüldüm yani ne yapmalıyım tavsiyeleriniz benim için çok önemli 😢🥴🤧
37aysgl Gamseee canım diyetisyene gitmen gerek benimde yüksek diyet ve evde kendim ölçüyorum şekerimi
eliff33 Gamseee canını sıkma sağlıklı beslenerek güzel bi diyet yaparak şekerini dengeleyeceksin bunun dışında diyetisyen desteği alabilirsin bol bol su iç mutlaka ihmal etme ve eğer engel yoksa ve doktorun müsade ederse hergün en az 30 dk yürüyüş
Sevvaldal Gamseee bir endokrin doktorunun takibine girmelisiniz. Muhtemelen size insulin baslarlar. Ayrica diyet yapmalisiniz. Un, seker, patates, pilav, makarna, cok fazla meyve, kavun, karpuz, uzum, incir yenmiyor malesef
Gamseee 37aysgl bana doktorum diyet verdi zaten onu uyguluyorum dikkatte etmeye çalışıyorum bende bugün aldım alet ölçeceğim her gün artık inşallah iyi olur herşey 🤧
Gamseee eliff33 inşallah dediğiniz gibi olur içim rahatladı biraz da olsa dediklerinizi yapıyorum suyu bol bol içiyorum ama yürüyüş suan için yok bebeğim için gerekirse uyumam yine de herşeye dikkat ederim bu saatten sonra 😌
Gamseee Ozican baştan dikkat etmedim kendime hiç önemsemedim sonra da böyle uğraşıyoruz işte inşallah dediğiniz gibi olur 🙏🏻🌸
MrveAsel Gamseee benimde açlık şekerim normal tokluk şekerim 236 çıktı diyet yürüyüş falan yaptım genede istenilen seviyeye düşmedi doktorum insülin başladı. Açlık normal tokluk yüksek olduğu için yemeklerden 10 dk önce 6 ml insülin vuruluyorum şun 36+5 im doğuma az kaldı bebeğin gelişimi iyi doğum normal görünüyor 25 inde tekrar kontrole gidicem bakalım. insülin başlayabilir sana doktor çünkü açlık şekerin yüksek yemek yiyince dahada yükseliyor olabilir hiç korkma insan alışıyor bebeğede zararı yok bağımlılık yapmıyor doğumdan sonra normale dönüyormuş zaten. Allah sağlıklı bir şekilde kavuştursun 🤲🏻
Gamseee MrveAsel benim açlıkta yüksek toklukta annem babam da şeker hastası normalde ama insülin kullanmıyorlar ilaçla kontrol altında tutuyorlar yıllardır belki genetik olabilir inşallah dediğiniz gibi olur allah yardımcımız olsun sizde sağ Salim bebeğinizi kucağınıza alın rabbim bekletmesin o yolda hayırlı vatansever merhametli vicdanlı evlat olsun sizlere teşekkür ederim yorumunuz için 🙏🏻🌸