nurcakir58 Kızlar hamile kalmak istiyorum daha 4aydayim doktor 6ay bekle dedi gidiyim eczaneden folik asit alayimmi kullanayım ön hazırlık sağlık ocaginada gidip b12kanima demirime bakdurayim sizce çünkü ramazanda doğum yaptım bebeğim vefat etti
Sabuha nurcakir58 kesinlikle almalısın kendine ve bebeğine yapacağın en iyi şey olur. Eczane’ye danış o bile önerir. Daha önce de kaybın var folbiol da alabilirsin 5mg yüksek doz