meyram Evde ileri geri yürümek çatı açılmasına yardımcı olur mu? İlla dışarıda yürümek gerekmiyordur herhalde.
Mavilianne meyram Ya ben markete gitsem 10 dakıka yürüyorum çok çatı ağrım oluyor ☹️ yürüyüş yapamıyorum
BernA11 meyram bende son haftamdayım bugn kontrolüm vardı ve doktorum hem Doğum için hem açılma olması için yürü dedi zaten yürüyüş yapıyordum ama bi kaç haftadır aşağı tarafıma çok baskı olduğu için yürümüyodum bugun tekrar baslıycam 🙄
Mr1517 meyram ev içinde yavaşça eğilip kalkıyorum evdede hareketliyim ama akşamları eşim geldimi tur atıyoruz 🤷🏼♀️
meyram Benim çatı ağrılarım var iki gündür sabah akşam yarım saat evde yürümeye başladım. Fırsat buldukça dışarda yürümeyi düşünüyorum bende. Aklıma takıldı ama yürümek yürümektir yani ev veya dışarıda fark etmez diye düşünüyorum
Mr1517 meyram 36+1 canım elimde oldukça hareketli olmam lazım ağrılar yokluyor çatı ağrımda var birde 25 inde çatı kontrolü var bakalım 🤭💪🏻
meyram Mr1517 17 eylülde kontrolüm vardı bir dahaki randevumu 30 eylül e verdi 🤷🏻♀️ Nst güzel çıktığı için haftaya gel demedi sanırım
BlsnMhmtKvc Mavilianne nekdr erken başlamış ağrılarınız bedenden bedene fark ediyor sanırım 37+1 im ağrım sizim yok şükür yuruyorum ama öle çokta yurumuyormda sadece yruyusumlerim baya agarlasti tek fark o
Mavilianne BlsnMhmtKvc bende 37+1’im ama yeni olmadı bu 35. Haftada da vardı böyle çatı ağrısı. Kasılmasınız oluyor mu 3 gündür kasılmam oluyor ara ara. Bir de kasıklarım da çok ince bir sancı ama düzenli değil. Arada bir oluyor
BlsnMhmtKvc Mavilianne evet dün o ince sancı Ağrı arası şeyi bende yaşadım ilk defa onun dışında şükür biseyim yok 😉
Mr1517 meyram Alla alla normalde haftalığa düşürmesi lazım bayağı gün vermiş sana istersen bir sor bak benim yarın var 25 inde gene gel dedi artık 1 haftaya düşürdü yani sana çok uzun ara vermiş