dilekcy1644 yani daha ne yapalım ekmek makarna ve pilav yemiyorum kırk yılda bir sanırım 8 ayda 2 kere yemişimdir bu tarz şeyler. Ama Pazar günleri kahvaltıda 1 simit yiyorum. Dr'umda gayet normal tabii ye dedi. Hatta hafta 2 bile simit yiyiebilirsin demesine rağmen yemiyorum.Ama aşırı dikkat etmiyorum dediğim gibi. İlk haftada 2 kere 5. aya kadar falan madodan bir top dondurma yedim. Yine haftada bir dondurma yiyorum. Yeterince dikkat ediyorum. Ama aşırı sıkarsam kendimi daha kötü olur diye rahat bırakıyorum kendimi. Arada hafta bir pizza vs hamur işi yiyorum. Eskiden hiç yemezdim 4-5 ayda bir ancak zayıftım zaten baya ama cidden hamilelik hormonları insanı baya bir değiştiriyor. Bende öyle oldu en azından.