Meral1453 İnsanları lütfen dinlemeyin,kötü hikayeler,senaryolar dinlemeyin.Bu size zarar verir.
Herkesin hamileliği nasıl aynı değilse,doğumu da aynı değil.Korkmanız,heyecan duymanız çok normal.Ben de korkuyordum.Ama o an her şeyi akışına bırakırsanız yolunda gider.
Evet 6 cm olana kadar bekliyorlar epidural için.
Size tavsiyem şimdiden epidural alacağım ya da almayacağım diye düşünmek yerine,buna doğum anında karar verin.O an dayanamayacak gibi olursanız talep edersiniz,baktınız dayanıyorsunuz almazsınız.
Ben normal sancım başlayıp da hastaneye vardığımda açıklığım 8 cm olmuştu bile.O açıklığa kadar öyle şiddetli sancı da hissetmedim.
Herkesin doğum hikayesi,bedeni ayrı unutmayın☺️