Busraoz çok teşekkür ederim canım benim. aslında peppap uygulamasını kullanıyorum regl ve ovulasyon takibi için . ama bunun da dışında kendimi takip ediyorum. çünkü yumurtlama dönemimde bel ve kaşık ağrılarım oluyor hafiften .ve mümkün olduğunca gün aşırı ilişkiye girmeye çalışıyoruz . ama bu ay adetten üç-dört gün sonra her gün ovulasyon testi yaparım garantilemek için .