Sevinc93 Merhabalar, ben de doğum hikayemi sizlerle paylaşmak istedim. 🙂 38.haftada çatı muayinesi və ultrason oldum. Doktorum bebeğimin kafasının 3 hafta önde olduğunu və kanala yerleşmediğini söyledi. İlk gebeliklerde 38e kadar yerleşmesini beklediklerini söyledi. Tabi son 2 haftada kanala yerleşe bilir dedi. Kafa çevresi büyük olduğundan doğumun beni zorlaya bileceğini, amma çatımın hiç de dar olmadığını yapa bileceğimi söyledi. Fakat eğer bebek kanala bitürlü girmezse doğum masasından sezeryane alına bileceğimi de belirtti. Açıkçası tüm ihtimalleri söyleyerek kararı bana bıraktı. Doğrusu en çokta normal doğumdan sezeryene alınmaktan korktum. Biraz da kendi isteğimle riske atmayarak sezeryani seçdim. 38+6 günlüğe 09.09 tarihine günümüzü aldık 🙂 hastaneye sabah eşim ve annemlerle hep beraber gittik. Önce beni hazırladılar, serum filan taktılar, bu esnada hiç korkum yoktu. Fakat amaliyathaneye götürülürken bi korku sardı beni, eşimin doktor olan bi akrabasından rica etmiştik bana doğumda eşlik etti, beni azcık da olsa rahatlattı onun amaliyathanedeki varlığı. Spinal sezeryan oldum, iyneyi hiç hisetmedim, damar yolu takılırken spinalden daha çok acıtmışdı açıkçası. Hiç bir sorunsuz spinalim takıldı,2-3 dakka sonra tamamen uyuşdum. Daha sonra sonda taktılar onu da hisetmedim. Doktorum geldi ve amaliyat başladı, 5 dakka sonra bebeğimin sesini duydum 🤗 ağlamaya başladım tabi ben de onunla beraber 🙊 bebeğimi hemen temizleyip yanıma getirdiler öpdüm kokladım 🥰 daha sonra dikişim yapılmaya başladı, azcık hasta olduğumdan ve burnum tıkalı olduğundan sonlara yakın zor nefes almaya başladım bu biraz zorladı beni. Hastane odasına amaliyat bitince hemen götürüldüm. Spinalin etkisi geçmeğe başlayınca hafiften ağrılarım başladı hemen ağrıkesici yaptılar. Akşama doğru ilk yürüme için kaldırdılar, bir hayli zorlandım başım dönüyordu çünki, odada bir tur atıp tekrar uzandım. Ertesi gün fazlaca gazım oldu, ilaç filan verdiler tuvalete çıka bileyim diye. Diğer gün artık daha iyiydim kendim kalkıp bol bol yürüyordum, yürümek gerçekten çok iyi geliyor. 4cü gün artık eve çıkdık ve çok şükür ağrım sızım neredeyse hiç kalmadı, dikişim de iyi durumda 🙂 sezeryan amaliyatını çok korkunç bulan, kafasında büyüten hanımlar için bu hikayemi paylaşmak istedim, gerçekten doktorların dediklerini yaptıkdan sonra çok kolay atlatıyorsunuz, ben hiç bu kadar iyi olacağımı düşünmemiştim. Şimdi uykusuz gecelerde bebeğimle ilgileniyorum ve mutluyuz 🤗 Sorusu olanlar yazsın, cevaplamaya çalışıcam hepsini 🥰
Deletedmom133 Sevinc93 hayırlı olsun canım evet sezeryan dan bende korkmuşum ama hiç korktuğum gibi olma di herşey mükemmel di 🥰
Minekartal Allah analı babalı büyütsün 🙏hangi hastanede Doğum yaptınız maliyeti ne kadardı acaba?bende allah nasip ederse ekimde Doğum yapacağım ama şimdiden Doğum stresi başladı😞
Sevinc93 Minekartal ben Azeriyim canım, Azerbaycanda doğum yaptım, o yüzden bi fiyat söyleyemiycem 🙂 inşallah senin için de doğum kolay geçer 🤗
1ogrencianne Gzmoae hiç acımıyor hissetmiyorsunuz ben de korkuyordum ama hortum gibi bi şey ztn çektiği zmn geliyor 😊
1ogrencianne Rabia_Akci küçük tuvalet için takılıyor ilk birkaç saat tuvalete gitmek imkansız olduğu için 😊
BuluttSecil Rabia_Akci sezaryende uyuştuktan sonra takılmasını talep edebilirsiniz özel hastanede. Devlette sizi ameliyata hazır götürdükleri içim uyuşmadan takılıyor