Emineek Merhaba sevgili anneler nasil geciyor hamileliginiz? Kac haftalik ve cinseyeti ogrendiniz mi? Bizim 18+1 erkek
Hilaliko Emineek ıyıyız cok sukur 17+4 üz bizde ayrıntılı ultrasonu beklıyorum dort gozle ekim de 😍😍😍
Ilknur_emin 18+ 6 cinsiyetini göstermiyor minnagim çok şükür enerjim yerinde bu ara ara ara belime giren kramplar dışında sineyeyim yok
Gzrilknur Emineek 18+0 ♥️ 19. Haftamıza giriş yaptık şükür ki 😍 iki haftadır kıpır kıpırdı. Bu sabah ilk güçlü tekmeyi yedik 🥰🥰🥰🥰 hemde 5:6 defa 💪😘
Ndrkbr Ben 2 sene önce yaptırdım kolum da kist oluştu çok ağır bir iğne doktorunla görüş yaptırma derse yaptırmazsın
26mrv Ndrkbr doktorum hiçbirley söylemedi aşıyla ilgili sadece detaylı ultrasonu konuştuk o kadar şimdi bende kararsız kaldım
Hzlll 26mrv ben 2 gün önce yaptırdım tetenoz aşısını kesinlikle öyle korkulacak bir durum yok 1 gün sonrasında kolunda ağrı oluyor ama öyle canını yakacak bir ağrı değil ve çok faydası var doktorum yaptır demişti önemli bir aşı yaptırmanız da fayda var :)