dhmiclk yok denecek kadar az hastası ama kendisinin normal hali öyle sanırım ilk öğrendim 4. Aya kadar ona gittim ama ilgi falan görmedim dediğim ilgi yani hamileliğim hakkında hiç bilgi vermedi ve beni çok korkuttu bir cümlesinden sonra bıraktım bana kanama alanım olduğunu ve çocuk için ümitlenmemi yüzüme söyledi o an bıraktım çok şükür sağ sağlim doğdu 🙏🏻