Hsrt42 canım bebeğin yeri daralıyor hareketleri kısıtlanıyor artık ama içinde şüphe kalmasın sen yinede git doktora istersen ama bence endişelenme tatlı bişeyler ye sol tarafına yat karnını sev okşa konuş muhakkak tepki vericektir ve ayrıca karın ağrısı ne ki bende 33 haftalık hamileyim günde en az 10 kez karnıma kasıklarıma öyle bir ağrı giriyor ki anlatamam nefesim kesiliyor resmen doktorum yorma kendini hep yat dedi ama yatsam da geçmiyor oluyor yani böyle şeyler Allah beterinden korusun rabbim hepimize bebişlerimizi sağlıklı bir şekilde kucağımıza almayı nasıp etsin rabbim hepimizi kurtarsın 🙏