Chadia Merhaba dün öğleden sonra saat 5 te sancılarım hafif hafif gelmeye başladı. Akşamına 22:10 da bebeğimi normal epidüralsiz/ kucağıma aldım. Suni sancı yada karına bastırma herhangi bir müdahalede bulunulmadı sadece küçük bir eksiğim var hikayemi ve detayları daha sonra yazıcam. Tüm hamile arkadaşlarımızı rabbim bi avazda kurtarsın..sakın korkmayın herşey geçiyor.