Mimozam06 Kızlar 36+2 deyiz çok ağrım oluyor gece resmen ağladım belimin ağrısından sonra geçti onun dışında karnım çok ağrıyor eşimde Pazartesi üç günlüğüne yurtdışına çıkacak çok korkuyorum sizce Doğum mu başlıyor nedir bunlar iki haftadır böyleyiz hep ama bel ağrımıyırdu hiç
Eceguldemir Mimozam06 36+5 im benim de çok ağrım ve kasılmam oluyor normal tanı doğum başlangıç belirtisi değil Canım ama tabi doktorum ne zaman ne olacağı belli olmaz demişti
Kimya Mimozam06 36+4 günlük gebeyim ben de öyle bir belirti yok canım. Mümkün olduğunca yan yat dinlen çok yorma kendini. Geçmiş olsun.
Tugba0106 Mimozam06 benimde oluyor iyle doktor nst de bakalım dedi 1 hafta sonra ona gore dogum tarihi veririm dddi ama bende bazen çok haraketli bazende sanki hiç haraket etmiyor gibi sendede oluyor mu
Xedice_rufullaeva Mimozam06 ya ben su an 37 yim agrim yok ama tamda o haftada ayni oldum yaa agladim resmen bel agrisindan dogurucam sandim
Mimozam06 Eceguldemir çok can Sıkıcı canım ya ilk çocuk olduğu için hiçbir şey de bilmiyoruz yüreğimiz ağzımıza geliyor geldi gelecek diye
Mimozam06 Eceguldemir çok can Sıkıcı canım ya ilk çocuk olduğu için hiçbir şey de bilmiyoruz yüreğimiz ağzımıza geliyor geldi gelecek diye
Cerry Eceguldemir merhaba bende 36+5 im ☺️ Su an hıc bı agrı sızı yok bakalım 7 ekım gibi sezeryan olacagım gecelerı sırtıma bacak arama yastık koyarak uyuyorum aylardır baya faydası oluyor agrılara
Jerenimosss 37 yim bende bel ağrısı oluyor evet düzenli sancınız ağrınız var ise bir dr ‘a görünün bence.Birde beli rahatlatıcı bir kaç egzersiz yapın iyi gelecektir.
Mimozam06 Jerenimosss düzenli olup olmadığını Bile o anki stresten anlayamıyorum İnan eşim soruyor vurup geçiyor mu diye bilmiyorum diyorum
Zeren0625 36+4 dün temizlik yaptım sonra duş aldım karnım çok sertleşti ve daha geçmedi. Önceden sertleşirdi dokunurdum yumuşardı. Sizler de böyle bi durum var mı?
Eceguldemir Zeren0625 dediğin gibi sertleştiği zaman dokununca geçiyor benim de hiç bu kadar uzun sürmezdi ama bebeğin hareket ediyor mu
Mimozam06 Kimya Allah razı olsun canım valla bende de her zaman olmuyor günde bir kaç dakika vurup geçiyor ama dün gece çok kötüydü
Eceguldemir Zeren0625 sancı yoksa bi problem olmaz sanırım yani bilmedim ben de en azından bebiş iyi ❤️❤️❤️
Mimozam06 Tugba0106 oluyor canım hatta iki gün önce tedirgin oldular bir saat onun kalbiyle Benim kalbimi dinlediler sorun mu var diye ama bir şey çıkmadı hareketler bu haftalarda azalması normal alanları daralıyor ya
Eceguldemir Cerry yaaa ne güzel ben hala sezaryen günü almadım inşallah haftaya Perşembe belli olur ❤️🙏🙏
Tugba0106 Mimozam06 bende korkuyrm bazen az haraket edince doktoruma şikayetimi söylüyor çok sakın şekilde normal bu haftalar diyor. Daha da tedirgin oluyorum
Cerry Mimozam06 anladım canım doktorum yalancı agtı ve kasılmalar olabılır demıstı bel agrısı ıcın de kendını fazla yormamaya calıs ayakta cok kalma benımde oyle oluyor bazen