Edaliiii 10+1 olduk her geçen gün halsizligim arttı, bulantılar çoğaldı, kilo almak yerine verdim onune gecemiyorum gordugum her yiyecek midemi bulandiriyor sizlerde yasiyormusunuz böyle şeyler neler yapıyorsunuz nasıl basa çıkıyorsunuz
AntisosyalKelebek Edaliiii canım biz 12 haftalık olduk hiç korkma 2-3 haftaya bişiciğin kalmaz ara ara bulantın olur ama yorgunluk halsizlik geçiyor enerji geliyor birde artık koku hassasiyetin başlıyor sürekli idrara çıkıyorsun ☺️
Edaliiii AntisosyalKelebek inan dayanacak gücüm kalmadı artik çalışıyorum çok zorlaniyorum elimde sürekli poşet su bile içsem rahatsız ediyor beni insaAllah geçer bu dönemde azalması gerekirken çok arttı sağ salim kucağına alırsın insaAllah 🙏
AntisosyalKelebek Amin inşallah sende öyle bak benim genelde sabahları çok oluyordu şimdi sadece arada akşamları oluyor sadece sabret ☺️